Opdrachtgever

InnoSIGN

DELIVERABLES

Branding
Webdesign
Packaging design

UITDAGING

In 2010 startte Philips aan een innovatief nieuw product gericht op het verbeteren van kankerbehandelingen. Niet met een nieuw medicijn, maar met OncoSignal, een platform gedreven door Artificial Intelligence (AI) dat precisiegeneeskunde mogelijk maakt met behulp van big data. Na 12 jaar werd OncoSignal afgesplitst en werd InnoSign opgericht als de nieuwe entiteit. InnoSign benaderde ons om de nieuwe identiteit te ontwikkelen, gericht op de farmaceutische industrie met behoud van een innovatief karakter.

OPLOSSING

We creëerden een contrasterende visuele identiteit en website waarbij een klinische uitstraling fuseert met levendige kleuren. Het visuele systeem visualiseert de 'paden' van het product, wat direct een herkenbare visualisatie vormt van het platform. Resulterend in een merk dat opvalt binnen de farmaceutische industrie, en tevens nieuwe innovatieve partners en investeerders aantrekt.

Het visuele systeem vertegenwoordigt de 'paden' van het OncoSignal platform. De bollen projecteren de uitkomst van een test op een eenvoudige maar krachtige manier.

Dit fundamentele principe wordt doorheen de gehele visuele identiteit, woord- en beeldmerken toegepast, waardoor een verbinding ontstaat tussen de entiteit en haar producten.

Meer weten over branding?
Lees meer
of neem contact op.

SUBJEKT INNOSIGN INFOGRAPHIC

Ook zo'n sterk staaltje branding voor jouw merk?

Neem vrijblijvend contact met ons op om te kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Meer cases:

  1. Make Eindhoven

    Check case