Wij laden je merk tot een sterke entiteit.
OPDRACHTGEVER
Meja Coatings B.V.
DELIVERABLES
Strategie
Rebranding
TEAMED UP
Kablam
UITDAGING
Meja is een poedercoatingbedrijf met meer dan 200 kleuren op voorraad. Dit geeft ze een unieke positie in de markt en de mogelijkheid te inspireren. We kregen de opdracht om een overtuigende rebrandingstrategie te creëren die aansluit bij hun kenmerkende aanpak binnen de industrie.
OPLOSSING
We ontwikkelden een introverte visuele identiteit die naadloos fuseert met een extraverte, no-nonsense tone of voice. Deze aanpak weerspiegelt het kernkarakter en DNA van het merk. Door de filosofie van kleurinspiratie en advies te belichamen, onderscheidt Meja zich in een traditioneel conservatieve industrie.
De cirkel fungeert als een venster dat de industriële identiteit verrijkt met kleur en karakter.
De cirkel, dat een afgeleide is van het beeldmerk, fungeert als een venster. Dit vitale onderdeel van de visuele identiteit biedt de ruimte voor kleur en beeld.
Alle assets dragen bij aan de karakteristieke combinatie van het industriële en persoonlijke DNA van het merk. Hierdoor valt de merkidentiteit, hoewel bescheiden, op binnen de poedercoat branche.
Ook zo'n pow(d)erful merkidentiteit voor jouw merk?
Neem vrijblijvend contact met ons op om te kijken wat we voor je kunnen betekenen.
Meer cases:
-
Innosign
Check case -
Make Eindhoven
Check case