OPDRACHTGEVER

Meja Coatings B.V.

DELIVERABLES

Strategie
Rebranding

TEAMED UP

Kablam

UITDAGING

Meja is een poedercoatingbedrijf met meer dan 200 kleuren op voorraad. Dit geeft ze een unieke positie in de markt en de mogelijkheid te inspireren. We kregen de opdracht om een overtuigende rebrandingstrategie te creëren die aansluit bij hun kenmerkende aanpak binnen de industrie.

OPLOSSING

We ontwikkelden een introverte visuele identiteit die naadloos fuseert met een extraverte, no-nonsense tone of voice. Deze aanpak weerspiegelt het kernkarakter en DNA van het merk. Door de filosofie van kleurinspiratie en advies te belichamen, onderscheidt Meja zich in een traditioneel conservatieve industrie.

De cirkel, dat een afgeleide is van het beeldmerk, fungeert als een venster. Dit vitale onderdeel van de visuele identiteit biedt de ruimte voor kleur en beeld.

Alle assets dragen bij aan de karakteristieke combinatie van het industriële en persoonlijke DNA van het merk. Hierdoor valt de merkidentiteit, hoewel bescheiden, op binnen de poedercoat branche.

Meer weten over branding? Lees meer of neem contact op.

Ook zo'n pow(d)erful merkidentiteit voor jouw merk?

Neem vrijblijvend contact met ons op om te kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Meer cases:

  1. Innosign

    Check case
  2. Make Eindhoven

    Check case