Opdrachtgever

Vereijken Group

DELIVERABLES

Rebranding
Grafisch ontwerp

CHALLENGE

Vereijken ontwikkelt staloplossingen die het welzijn van dieren verbeteren voor een vitaal leven. In de afgelopen decennia hebben ze verschillende producten en systemen ontwikkeld in samenwerking met de Universiteit van Wageningen. Het resultaat: een assortiment producten zonder een samenhangende merkidentiteit.

SOLUTION

Wij werden gevraagd een eenduidig merk te creëren voor Vereijken en al haar producten en diensten. We gepositioneerde Vereijken als een label, een one-stop-shop die een verscheidenheid aan producten en diensten aanbiedt. Het Vereijken-label fuseert alle producten en diensten onder één entiteit, waarbij het eigendom claimt en de voordelen benadrukt. Dit resulteert in een positieve herkenning tussen Vereijken en haar producten.

SUBJEKT VEREIJKEN LOGO
SUBJEKT VEREIJKEN ICON

Het modulaire systeem biedt ruimte voor zowel producten, diensten als systemen. Het systeem maakt het mogelijk om binnen één label de klant te overtuigen van alle voordelen van het product.

Van promise of benefit tot reason to believe. Van productbeschrijving tot tagline en packshots. Alle benodigde informatie is in één oogopslag zichtbaar.

Ook een daadkrachtige rebranding voor jouw merk? Bel of mail ons.

Verdient jouw merk ook een sterke rebranding?

Neem vrijblijvend contact met ons op om te kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Meer cases:

  1. Cultuur Eindhoven

    Check case
  2. Innosign

    Check case