Impact creëren met merkactivatie.

Wil je een buzz rondom je merk creëren? We transformeren je product of dienst tot een merk met impact via strategische merkactivatie. Of het nu gaat om een guerrillacampagne of online activatie, we laden merken met meeslepende ervaringen.

Ook een spraakmakende merkactivatie? Neem contact op

De drie fases van brand activation.

Merkactivatie begint met een sterke strategie. Welke doelen streven we na? Wie is de doelgroep? Gaat het om een lokale guerrillacampagne of een landelijke online activatie? Hoe zorg je dat je na de (inter)actie in beeld blijft bij de doelgroep? De strategie dient naadloos aan te sluiten op je doel én je merkidentiteit. Na het definiëren van de strategie bepalen we de boodschap en de benodigde middelen om je merk te activeren.

Met een scherpe blik op het doel start de (inter)actie, de fase waarin de boodschap van je merk tot leven komt. De (inter)actie brengt je doelgroep direct in contact met je producten of diensten op een spraakmakende wijze. We creëren 'liefde op het eerste gezicht' tussen je merk en de doelgroep. De actie 'activeert' niet alleen de bewustwording, maar ook de sympathie voor je merk. Op de achtergrond verzamelen we data, waarmee we op een later moment nog even door kunnen 'flirten'.

Een merkactivatie is vaak een krachtige beleving, maar kort van duur. Na de activatie dien je als merk zichtbaar te blijven. De data die we verzameld hebben tijdens de activatie zetten we in om gericht en persoonlijk te blijven communiceren. Hierdoor gaat het flirten vloeiend over in loyaliteit voor je merk.

Je merk laden met een impactvolle activatie? Bel ons of stuur een e-mail.

Wij activeerden deze merken

  • PHOOD LOGO SUBJEKT
  • BKQR LOGO SUBJEKT
  • WORLDDESIGNEMBASSIES LOGO SUBJEKT
  • HELAHOLA LOGO SUBJEKT
  • EINDHOVENCULTUURPRIJS LOGO SUBJEKT

Case: Phood Kitchen

Phood Kitchen vroeg ons meer aandacht te genereren voor het restaurant en bewustzijn te creëren over gezond eten. We ontwikkelde een lokale guerrillacampagne met als doel bewustzijn te creëren over het menu, dat gebruik maakt van gezonde en hyperlokale ingrediënten.

Met de slogan 'This is 1 square Phood' (1 ft²), hebben we betrokkenheid gecreëerd voor het restaurant. De campagne omvatte het uitdelen van flyers ter grootte van een trottoirtegel, gedrukt op papier ingebed met zaden. Op deze manier konden mensen hun eigen hyperlokale voedsel laten groeien. Tegelijkertijd lanceerden we de poster campagne 'Phood for Thought'. Middels deze campagne creëerden we bewustzijn door Phoods filosofie te laden: mensen helpen gezond te eten.

Full case coming soon...

Activeer je merk tot een entiteit met impact.

Wil je weten hoe we jouw merk kunnen activeren? Neem contact met ons op.

Onze andere branding formules:

Strategie

Een solide strategie komt vanuit de kern van je merk. We brengen het verhaal en de kernwaarden die jouw merk definiëren in kaart. We noemen dit het DNA van je merk. Dit DNA dient als fundering waarop we de merkidentiteit bouwen.

Lees meer...

Branding

Wij gaan verder dan esthetiek; wij bouwen een onuitwisbare band tussen merken en doelgroepen. Een visueel en strategisch statement die de aandacht trekt en een onuitwisbare merkbeleving aanwakkert.

Lees meer...

Webdesign

Wij ontwikkelen maatwerk websites die doordrenkt zijn met het narratief en de kernwaarden van je merk. We streven naar conversie door middel van websites die authentiek en intrigerend zijn, websites die interactie creëren tussen bezoekers en je merk.

Lees meer...