Een authentiek en sterk merk bouwen.

Een solide strategie komt vanuit de kern. We brengen het verhaal en de kernwaarden die jouw merk definiëren in kaart. We noemen dit het DNA van je merk. Dit DNA dient als fundering waarop we de merkidentiteit bouwen.

Er is een dunne lijn tussen een gedurfd merk zijn en opscheppen. Authenticiteit is een belangrijke factor voor een betekenisvolle interactie met je doelgroep en een vereiste voor het bouwen van een eigenzinnig merk. Met het in kaart gebrachte DNA wordt al je communicatie toetsbaar. Zo verzeker je jezelf van een authentiek merk met consistente communicatie.

Verdient jouw merk een sterke strategie? Plan een kennismaking.

Onze inside-out methode.

Het DNA van je merk bestaat uit verschillende factoren en is afhankelijk van de context. We brengen je missie, visie en kernwaarden in kaart en onderzoeken de invloed hiervan op de context. We laden jouw merk tot een sterke entiteit met een solide missie en statement.

Elk merk is uniek en verdient een op maat gemaakte identiteit. We geloven dat je geen eigenzinnig en sterk merk kunt bouwen met een one-size-fits-all benadering. Onze adaptieve methode volgt het traject van jouw merk en geeft prioriteit aan het karakter en de behoeften van het merk. We noemen het onze inside-out mehode.

Wij bouwen mee aan deze merken

  • MEJA LOGO SUBJEKT ZWART
  • VEREIJKENGROUP LOGO SUBJEKT
  • MAKEEINDHOVEN LOGO SUBJEKT
  • NHR LOGO SUBJEKT
  • CULTUUREINDHOVEN LOGO SUBJEKT

Case: Meja

Meja koestert een persoonlijke en onderscheidende aanpak binnen een traditioneel conservatieve industrie.

Ze vroegen ons om de merkidentiteit en -strategie opnieuw te definiëren zodat deze naadloos aansluit op de waarden en toekomstplannen. We brachten het merk DNA in beeld en herdefinieerde de merkidentiteit. Op basis van deze fundering ontwikkelde we een introvert merk dat naadloos integreert met een extraverte, no-nonsense tone of voice. De identiteit weerspiegelt het menselijke karakter en DNA van het bedrijf.

Check de case

Case: Phood Kitchen

We ontwikkelde een lokale guerrillacampagne voor Phood Kitchen met als doel bewustzijn te creëren over de filosofie van het restaurant, dat gebruik maakt van gezonde en hyperlokale ingrediënten.

Met de slogan 'This is 1 square Phood' (1 ft²), hebben we betrokkenheid gecreëerd voor het restaurant. De campagne omvatte het uitdelen van flyers ter grootte van een trottoirtegel, gedrukt op papier ingebed met zaden. Hiermee konden mensen zelf hyperlokale voedsel laten groeien. Tegelijkertijd lanceerden we de poster campagne 'Phood for Thought'. Middels deze campagne creëerden we bewustzijn door Phoods filosofie te laden: mensen helpen gezond te eten.

Check de case

Case: Vereijken

In de afgelopen decennia heeft Vereijken een breed scala aan systemen ontwikkeld, resulterend in een assortiment waarin een samenhangende merkidentiteit ontbreekt.

Wij positioneerde Vereijken als een label, waarbij het wordt gepresenteerd als een one-stop-shop die een verscheidenheid aan producten en diensten aanbiedt. Het Vereijken-label verenigt alle producten en diensten tot één entiteit, claimt eigendom en benadrukt de inherente voordelen ervan. Dit resulteert in een heldere en positieve onderlinge relatie tussen Vereijken en zijn producten.

Check de case

Laten we van je merk een sterke entiteit maken.

Wil je weten hoe we jouw merk sterker in de markt kunnen zetten? Neem contact met ons op.