Een authentiek en sterk merk bouwen.

Een solide strategie komt vanuit de kern. We brengen het verhaal en de kernwaarden die jouw merk definiëren in kaart. We noemen dit het DNA van je merk. Dit DNA dient als fundering waarop we de merkidentiteit bouwen.

Er is een dunne lijn tussen een gedurfd merk zijn en opscheppen. Authenticiteit is een belangrijke factor voor een betekenisvolle interactie met je doelgroep en een vereiste voor het bouwen van een eigenzinnig merk. Met het in kaart gebrachte DNA wordt al je communicatie toetsbaar. Zo verzeker je jezelf van een authentiek merk met consistente communicatie.

Jouw merk-DNA in kaart brengen? Neem contact op.

Onze inside-out methode.

Het DNA van je merk bestaat uit verschillende factoren en is afhankelijk van de context. We brengen je missie, visie en kernwaarden in kaart en onderzoeken de invloed hiervan op de context. We laden jouw merk tot een sterke entiteit met een solide missie en statement.

Elk merk is uniek en verdient een op maat gemaakte identiteit. We geloven dat je geen eigenzinnig en sterk merk kunt bouwen met een one-size-fits-all benadering. Onze adaptieve methode volgt het traject van jouw merk en geeft prioriteit aan het karakter en de behoeften van het merk. We noemen het onze inside-out mehode.

Ontketen het potentieel van je merk. Neem contact op.

Wij bouwen mee aan deze merken

  • MEJA LOGO SUBJEKT ZWART
  • VEREIJKENGROUP LOGO SUBJEKT
  • MAKEEINDHOVEN LOGO SUBJEKT
  • NHR LOGO SUBJEKT
  • CULTUUREINDHOVEN LOGO SUBJEKT

Case: Meja

Meja koestert een persoonlijke en onderscheidende aanpak binnen een traditioneel conservatieve industrie.

Ze vroegen ons om de merkidentiteit en -strategie opnieuw te definiëren zodat deze naadloos aansluit op de waarden en toekomstplannen. We brachten het merk DNA in beeld en herdefinieerde de merkidentiteit. Op basis van deze fundering ontwikkelde we een introvert merk dat naadloos integreert met een extraverte, no-nonsense tone of voice. De identiteit weerspiegelt het menselijke karakter en DNA van het bedrijf.

Check de volledige case

Case: Vereijken

In de afgelopen decennia heeft Vereijken een breed scala aan systemen ontwikkeld, resulterend in een assortiment waarin een samenhangende merkidentiteit ontbreekt.

Wij positioneerde Vereijken als een label, waarbij het wordt gepresenteerd als een one-stop-shop die een verscheidenheid aan producten en diensten aanbiedt. Het Vereijken-label verenigt alle producten en diensten tot één entiteit, claimt eigendom en benadrukt de inherente voordelen ervan. Dit resulteert in een heldere en positieve onderlinge relatie tussen Vereijken en zijn producten.

Check de volledige case

Laten we van je merk een sterke entiteit maken.

Wil je weten hoe we jouw merk sterker in de markt kunnen zetten? Neem contact met ons op.

Onze andere branding formules:

Branding

Wij gaan verder dan esthetiek; wij bouwen een onuitwisbare band tussen merken en doelgroepen. Een visueel en strategisch statement die de aandacht trekt en een onuitwisbare merkbeleving aanwakkert.

Lees meer...

Merkactivatie

Wil je een buzz rondom je merk creëren? We transformeren je product of dienst tot een merk met impact via strategische merkactivatie. Of het nu gaat om een guerrillacampagne of online activatie, we laden merken met meeslepende ervaringen.

Lees meer...

Webdesign

Wij ontwikkelen maatwerk websites die doordrenkt zijn met het narratief en de kernwaarden van je merk. We streven naar conversie door middel van websites die authentiek en intrigerend zijn, websites die interactie creëren tussen bezoekers en je merk.

Lees meer...