Let's turn your bold idea into an even bolder brand
Opdrachtgever:
Stichting Cultuur Eindhoven
EXPERTISES:
Identiteit
Grafisch ontwerp
Campagne
Webdesign & development
CO-CREATE:
Cultuur Eindhoven is de stimulerende factor van, zoals de naam het al weggeeft, cultureel Eindhoven. De stichting is verantwoordelijk voor de uitvoering van het cultuurbeleid van de Gemeente Eindhoven. Cultuur Eindhoven investeert in kunst, cultuur en creativiteit van en voor alle Eindhovenaren.
Subjekt ontwikkelde samen met Studio Yorit Kluitman en Spielerei de identiteit voor de stichting. Een identiteit waar heldere communicatie centraal staat en die letterlijk de ruimte biedt voor alle facetten van de Eindhovense cultuur.
Het adaptieve logo koppelt cultuur letterlijk aan Eindhoven.
Het logo is het belangrijkste element uit de visuele identiteit. Het is een dynamisch systeem dat letterlijk ruimte biedt aan alle culturele domeinen.
De verbinding tussen de stad en cultuur wordt zo actief en alomvattend gecommuniceerd.
Lees meer over brand design
De visuele identiteit is helder in vorm en in communicatie.
Cultuur Eindhoven is vastbesloten cultuur te vieren en erkennen.
De Eindhoven Cultuurprijs is een initiatief van Cultuur Eindhoven. Een jaarlijks evenement waarbij drie prijzen worden uitgereikt aan cultuurmakers. Een stimuleringsprijs voor nieuwe initiatieven, een waarderingsprijs voor de weldoeners en een publieksprijs.
Wij ontwikkelen ieder jaar de campagne voor de cultuurprijs. Het publiek kan nomineren en stemmen via de website die wij voor de prijs ontwikkelde.
Ook zo'n sterk staaltje branding voor jouw merk?
Neem vrijblijvend contact met ons op om te kijken wat we voor je kunnen betekenen.